برندهای مطرح دنیا متحمل هزینه هایی برای طراحی لوگوی سازمانی خود شده اند که برخی از این هزینه جالب و باورنکردنیست. هزینه لوگوی توتیتر : 15 دلارلوگوی توییتر توسط سیمون اوکسلی در سال 2009 طراحی شد.
هزینه لوگوی پپسی : 1 میلیون دلارلوگوی جدید پپسی توسط گروه طراحی Arnell در سال 2008 طراحی شد.
هزینه لوگوی بی بی سی : 1 میلیون و هشتصد هزار دلارلوگوی BBC در سال 1997 میلادی بار دیگر طراحی شد.
هزینه لوگوی گوگل : 0 دلارلوگوی اصلی گوگل در سال 1998 میلادی توسط سرگی برین، یکی از موسسان گوگل در برنامه دستکاری تصویر GNU GIMP طراحی شد.
هزینه لوگوی کوکاکولا : 0 دلارلوگوی معروف کوکاکولا توسط دفتردار و حسابدار مخترع کوکاکولا، جان پمبرتون طراحی شد. او که فرانک میسون رابینسون نام داشت، این کار را در سال 1885 میلادی انجام داد. رابینسون با نام کوکاکولا بازی کرده و فونتی متمایز با خط شکسته را برای طراحی لوگو انتخاب نمود. این نوع تایپ حروف بعدها با نام script Spencerian شناخته شد و در اواسط قرن نوزدهم توسعه پیدا کرد. در آن زمان این نوع تایپ حروف به فرمی غالب در دست نوشته*های رسمی در آمریکا تبدیل شد.
هزینه لوگوی نایک : 35 دلارلوگوی نایک توسط یک طراح گرافیک به نام کارولین دیویدسون در سال 1975 میلادی طراحی شد.